Jag gnäller, klagar och tycker synd om mig själv! :)

Ja, jag tycker synd om mig själv och nu tänker jag gnälla ännu mer om min förkylning. Igår trodde jag på allvar att det skulle gå mot ljusare tider för min del men ack så fel jag hade! Kvällen kom och lika så febern. Jaha det var ju kul och uppiggande. Det var bara att ta sig lite tabletter och hoppas på det bästa, hade bestämt mig för att gå till projektet som jag är med i idag men vaknade och kände att det inte skulle vara ngon bra idé att gå dit. Så jag är hemma idag och snorar för fullt. Men imorgon är jag på G igen! Lovar det.
Är ju bara så tråkigt att var sjuk IGEN! Först oktober sedan december och nu februari. Har tydligen fått ett dåligt immunförsvar..!
 
Så nu har jag fått klaga lite idag igen och jag ska ta mig lite nässpray och sinova, de är grejer det..
// Erika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0