Nöjd.

Efter att få ha sovit bort min irritation från igår så vakna jag pigg och glad. Ny dag nya tag och jag mår superbra i både kropp och själ. Precis en vecka sedan jag började använda ShapeUp (kaloriräknare) och jag känner att jag har  tappat lite i vikt och det är väl kanske inte så konstigt nu när jag vet hur mycket jag ska stoppa i mig och mina promenader har nog varit till hjälp + lite annan lätt träning. Kul när man känner att det gör resultat! Så nu är det bara att köra vidare. Blir lite roligare när man har ett mål att nå, eller två mål. Första målet är att få den vikt jag vill ha (enligt ShapeUp och mig själv så är jag där om 10 veckor), andra målet är att vara någorlunda i form till vårruset. Har väl aldrig varit sugen på att vara med i vårruset eller liknande men nu kändes det som att jag var redo och det kan ju faktiskt vara kul. 
 
Men någon som har bra tips på träning av mage, lår och rumpa? 
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0