Snälla prata inte med mig idag..

Vaknade med världens halsont och att försöka prata är absolut ingen idé! Så här sitter jag och ser på Pretty little liars och dricker te och medans jag gör det ska jag få inspiration till att göra de två sista Alla hjärtans dag korten. Ja när man inte har så mycket att göra en sådan här dag så får man ta till alla helgdagar som man kan pyssla till, som nu, Alla hjärtans dag och sedan påsk, julkorten behöver jag kanske inte göra nu.. 
Har även börjat att fundera på vad jag ska baka till min födelsedag, ska tillägga att det är i April. Blir nog bra det här ska ni se...
 
Igår var jag och syrran på bio och titta på Mammas pojkar. Var väl okej, var varken bra eller dålig. För min del tyckte jag att det var för lite Mia i den. Älskar ju Mia Skäringer! 
 
Näe ni, nu ska jag googla vidare och se om inspirationen vill komma fram..
 
Hej å hö.
 
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0