Ogilla!

Ogilla att behöva gå upp tidigt när man vill ligga kvar i sängen och sova när man väl har sovit skapligt bra. Vakna vid 03.00 och mådde pyton, är väl bara tredje natten jag vaknar och mår jätte illa... Men det kanske mensen som håller på att röra om i kroppen. Alltså jag förstår inte varför man ska må så dåligt när man ska/har mens, jag menar att man får ju leva med mens nästan hela livet och då ska man må dåligt?? Inte okej. Killar mår ju inte dåligt när dom går med pungen full..
 
Om ca en timme är det bara att gå ut och vänta på spårvagnen och åka in till stan igen. Kommer väl hem igen 15-16. Så långkalsonger på när man ska vänta på spåris.. 
Nej nu ska jag sminka mig klart! Och förresten har jag namnsdag idag; Erika. Bara så ni vet tänkte jag.
 
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0