Övar mig inför framtiden.

Ibland är det nog gött att vara pensionär, jag övar lite på den rollen just nu och känner att det är rätt så okej. Sitter i soffan med en kopp kaffe och "väntar" på att På spåret ska börja.. Japp, jag ska se På spåret av den enkla anledningen att jag inte har så många kanaler och på 3:an och 5:an var det inget kul att titta på. Sedan har jag ingen DVD, visst kan jag titta på datorn men nej jag känner inte för det. Men jag tycker inte synd om mig själv att jag ska se på ett pensionärs tv underhållning.
 
Imorgon har jag tänkt att ta mig en redig promenad! Men i den fula verkligheten kommer jag att ha en så otrolig mensvärk att jag inte kan gå. Jag är 99% säker på att det kan bli så. Men om jag ska otergå till det som jag hade tänkt så börjar jag dagen med att titta på Morgonpasset i P3, älskar Kodjo! Sedan promenad och sedan får jag se vad som händer. 
 
Kära vänner nu ska jag se På spåret! 
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0