Rubbad i både hjärta och själ.

Jaha här sitter man efter kl 02 och känner sig helt rubbad i både hjärta och själ. Kan ju säga att det var väl lite fel tid att känna sig så här eftersom man känner sig rätt ensam vid denna tiden på dygnet. Just när jag tycker att saker som jag har funderat över börjar reda ut sig så PANG kommer det något annat som trycker ner en till bötten. Så det är lika bra att kliva upp från sängen och göra nå annat. Stod och titta på mina målar saker och tänkte just lägga upp färg på palleten och då i mitt vrede så har jag inget papper att måla på.. Gaaah!
 
Så jag håller alla tummar och tår att jag imorgon kan få ett bra besked ( säger sedan vad det är när jag vet hur det blir).
 
Alltså kommer jag någonsin bli lycklig? Klart jag blir det, men just nu känns det ju rätt så svart ut... 
 
/ Erika

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vad var det för besked du skulle få?

Svar: Det var ang ett jobb :) Får veta mera den 15 denna månad
Erika

2013-04-06 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0