Mobiljakt.

Jösses vad trött jag är idag! Inte alls kul men det kanske ger sig när jag har varit ute en stund.
Igår gick jag VårRuset och jag kan tänka mig att göra det nästa år med men då blir målet att jogga/springa. Sedan när jag kom hem och skulle lägga in lite bilder på datorn från mobilen så hände något och min mobil är inte som den ska. Ville inte ladda och sedan starta den om och sedan fick jag inte igång den och idag ladda telefonen utan laddare och det tog 30 min att försöka få igång den. Så det får bli en ny tel... Inte glad över det. Tar något av min energi på att ha en tel som inte funkar för telefon måste jag ju ha. Så jag får väl traska ner och se vad jag hittar. 
Har tvättat nu på fm men även där skulle det krongla, hade tydligen blivit strömavbrott så det tog ju lite längre tid. Jaja så är det. Nu ska jag väl försöka hitta något att äta innans jag drar iväg på mobiljakt.
 
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0