Snart är jag inne i vecka 30!

Nu var det längesedan jag skrev. Ork och lust har inte funnits men nu känns det som om jag har det igen.
 
Nu är jag snart inne i vecka 30 och det är inte så långt kvar tills våran lilla bebis kommer. Spännande och skönt! Skönt att kunna få vara sitt rätta jag utan foglossning och massor med humörsvängningar. Har varit väldigt jobbigt ett tag men det känns som det börjar bli bättre nu. Får hoppas på det. 
 
Sitter nu i soffan och försöker ladda för att städa lite, eller städa och städa men plocka lite iallafall. Sedan sätta ihop min gran. Lite tidigt kanske, ja det är det men ska jag hinna njuta av den så får jag klä den på söndag. 
 
 
Så här ser jag ut nu då :) 
 
/ Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0